Wednesday, May 15, 2019

The Silence of the Fields









24 comments:

ina02s said...

Frumoase fotografii. Tacerea campului chiar iti impune tacere. Mi-a placut mult a patra. :) Numai bine!

Adrian Ward said...

A beautiful country and well depicted. Thank you.

Poteci de dor said...

M-am întors la copilărie. Mulţumesc, sunt foarte frumoase!

CARMEN said...

vai vai... nu mai plec de aici! Raiul pe Pamant 😍 superbe ipostaze!
Happy WW Daliana draga 😊

Zinaida Strinu said...

Liniște, frumusețe, tihnă... Unde e locul ăsta minunat?

Happy WW!

Deb Nance at Readerbuzz said...

These photos make me want to hop on a plane and come to your world. It looks peaceful and calm.

Tom said...

...my favorites are, the stork?, the poppies and the small cemetery.

Diana said...

Minunata tacerea campurilor! Imi place si parfumul lor! :)
Frumoase fotografii.
Happy WW!

Bob Bushell said...

Beautiful fields, superb greens.

Mahathi Ramya said...

Awesome photos! Greenish glory

ayala said...

Gorgeous photos!

Abisuri said...

Super faine fotografiile. Privindu-le, ai impresia ca te teleportezi. Felicitari !

Almona said...

Așa o stare de bine și de liniște inspiră fotografiile tale. Am senzația că a încremenit timpul.

Georgiana said...

Ce fotografii frumoase faci! Acele locuri chiar transmit o stare de liniste 😍

illusion said...

Foarte frumoase fotografiile, ca de obicei. Parcă m-ai transportat în timp, în copilăria mea :)

Oanahrp said...

Ce peisaje faine, iar ala cu maci dacă îmi dai voie îl iau și îl pun în următoarea postare pe Inimadincuvinte. Și pozele îmi amintesc de copilăria la tara, ce frumos era totul pe atunci :)

Daliana said...

Thank you for your appreciation! :)
Multumesc pentru comentarii!
Sigur, Oana! Macii sunt ai tai!

Ruxandra said...

Foarte frumoase pozele. E tare drăguță văcuța. Aș lua-o în brațe ��

Gabriela Rizea said...

Artă și încântare pentru privitor. Iubesc natura si incerc sa o educ si pe cea mica in acelasi spirit.

Екатерина Балагурова said...

So beautiful! Calm and peaceful place!

copilarim said...

<3 unde sunt toate aceste "sclipiri" minunate? :)
Ma bucura tare mult sa le privesc... verde, curat, natura.... Ca de frumos !!
Happy Weekend! :)

Catalina Coman said...

Ce fotografii minunate! O adevarata incantare.

CRISTINA ALBU said...

Ce simpatică e văcuța :))
Câmpurile astea verzi îți toarnă liniște în vene...

Dorina (incepe cu tine) said...

Ce imagini frumoase, mă duc cu gândul la copilărie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...