Thursday, January 20, 2011

Nominalizari bloguri din Romania




Concursul „BLOG DE BLOG – cele mai bune bloguri din 2010” va fi jurizat in acest an de : Lucia Verona, Simona Ionescu, Oana Stoica Mujea, Ştefania Coşovei, Matilda, Ioana Diaconescu, Adrian Năstase, Adi Hădean, Alex Mazilu, Chinezu, George Şerban, Horia Gârbea, Ionuţ Iancu. Partener: blogosphera.ro.

Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?


Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la  postarea : Lucia Verona : Blog de Blog  un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog. (ex: http://numeleblogului.wordpress.com sau http://numeleblogului.blogspot.com etc.)








22 comments:

Karina said...

Si eu am cam taiat in carne vie dar..asta este. Pe freeseodesign am vrut sa il nominalizez dar nu am avut categorie...

Karina said...

Multumesc pentru nominalizare dar nu vroiam sa particip...blogul tau vroiam sa castige!

Karina said...

sa pui linkul cu pagina asta si la Doamna Lucia Verona, aici: http://luciaverona.blogspot.com/

FreeSeoDesign said...

Daliana, prezenta mea in lista asta ma onoreaza.
Multumesc frumos ;)

@Karina, tin cont de spusele tale, multumesc;)

Da, vad ca Robert e nominalizat la "Cel mai informat blog", inseamna ca blogurile noastre nu sunt o pierdere de timp :D

Daliana Pacuraru said...

Pai ar fi culmea sa ma autopropun...ha ha

Anonymous said...

Mulţam fain pentru nominalizare şi mă bucur pentru răbdarea de a citi prostioarele mele... ps. nici mie nu imi plac lepşele :D

Catalin said...

Probabil mai puţine cuvinte şi ceva mai multe culori...
Gratitudine!

Aliceee Traveler said...

Nu ma asteptam la o nominalizare, Multumesc!

cartim said...

Multumesc mult pentru nominalizare, nu sunt convins ca merit....
Voi face si eu nominalizarile desi este destul de greu.

DuCo said...

Multumesc,Daliana.Este o leapsa cu nominalizari cu adevarat interesanta.
O seara minunata!

Traveling Hawk said...

Multumesc! Nici nu ma gandeam la asa ceva...ma simt onorata ca si pentru prezenta pe care ai facut-o de Anul Nou pe blogul tau.

Unknown said...

am vazut de ieri toate posturile, da m-am luat cu una cu alta si am uitat sa comentez.
daca e cu leapsa o sa incerc weekendul asta sa rezolv treaba.
merci

Unknown said...

ltumesc pentru nominalizare, am comis-o si eu! Mult succes!

Cartim said...

Se pare ca doamna Lucia Verona are o nelamurire, ma gandeam ca ai sa o vezi mai repede daca ti-o postez eu aici.
Azi am depus si eu nominalizarile :P

@Wind
Am redus numărul de categorii, dar ele sunt destul de cuprinzătoare, în opinia mea. Nu e obligatoriu să nominalizezi la toate. Cu adăugatul e mai complicat. Adică poţi să adaugi categorii sau subcategorii, dar juriul va ţine sau nu seama de propuneri.
De modificat nominalizările se poate. Am să te rog doar să revii aici cu un link şi să specifici că ai făcut modificări.

Cristian Lisandru said...

Mulţumesc pentru nominalizare, gânduri bune...

Culinare said...

Faine nominalizarile tale, o parte din bloguri le stiu, restul urmeaza sa le citesc :)

Teo Negura said...

Multumesc mult, ma bucur ca ti-au placut si textele, nu doar muzica :) Asta inseamna mult pentru mine :)

VertAnge said...

Multumesc frumos pentru nominalizare! Inseamna foarte mult pentru mine, tinand cont ca vine de la o persoana care ma inspira atat de mult.

robert said...

Euuuu...cel mai informat? Poate cel mai informat dintre dezinformati. Daca eram asa de informat aflam si eu ca Google face update la PR si ma pregateam cat de cat. Asa m-am culcat pe o ureche si uite ce s-a ales de ... "informare".

Felicitari pentru PR. Daca ai fi lucrat putin la optimizare si erai mai putin darnica cu link-urile acum erai departe, zic!

Si nu in ultimul rand, multam fain de nominalizare!

Gallery said...

Multumesc, Daliana, pentru nominalizare. Am ramas placut surprinsa sa aflu ca e a doua nominalizare la concursul acesta (prima am primit-o de la Pavel). Cat despre lepse, nu prea-s de mine... Oricum, multam fain inca o data si ramane sa vedem si finalul. :)

Scented Leaf said...

Interesanta lista de nominalizari... am frunzarit si eu cateva la sugestia ta. Imi place sa citesc bloguri romanesti cu content de calitate.

Dungha said...

MULTUMESC FRUMOS!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...