Tuesday, July 20, 2010

Summer Flower - Summer Series









5 comments:

AnDRAW said...

Cand privesc fotografiile tale ma cuprinde asa o relaxare si un chef de vacanta...

C.B. said...

I like the way you placed the horizon in the last one; it really emphasises a sense of elevation. The vivid colours are great to. cheers

robert said...

Eu zic ca iar vrei sa te dai mare ca tu poti si eu nu =))

Cel mai mult imi place cea cu cicoarea. Referitor la cicoare am o nedumerire. Cand o privesc de la departare imi pare de un albastru intens, cand ajung in apropierea ei, imi pare de un albastru mai deschis.

freeseodesign said...

@AnDRAW, si eu am o senzatie asemanatoare. Cand ma satur de munca pe calculator, intru pe acest blog ca sa admir poze.

@Daliana, merci ;)

Mel said...

A great set of well composed, intricate and colourful photographs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...