Wednesday, April 10, 2019

Dimitrie Gusti National Village Museum - Bucharest












Founded by Royal Decree in 1936, and covering some 15 hectares on the shores of Lake Herastrau, the Village Museums is one of the greatest outdoor museums in the Balkans.
There are more than 60 original houses, farmsteads, windmills, watermills and churches from all of Romania’s historic regions: Transylvania, Oltenia, Dobrogea and Moldavia. Every exhibit has a plaque showing exactly where in Romania it was brought from. 
Desi este un paradox, Muzeul National al Satului (numit și Dimitrie Gusti) nu se gaseste în mediu rural ci in cel mai mare oras din Romania, capitala tarii – București.
Patrimoniul bogat al acestui obiectiv turistic este alcătuit din construcții tradiționale din toate zonele țării. Veti gasi aici lăcașe de cult, locuințe și anexe, instalații de tehnică populară și meșteșugărească (mori de vânt, mori de apă…) și obiecte decorative pentru toate construcțiile menționate mai sus.
A fost deschis la 10 mai 1936, in prezenta Regelui Carol al II-lea. Muzeul redă foarte bine viața taranului roman, diversitatea arhitecturii lemnului, originalitatea prelucrării acestui material, inventivitatea țăranului român și inițiativa de a împodobi cu migală orice lucru.

Înainte de Paste - Miercurea fara cuvinte 15/2019 
Claire's World  

27 comments:

Ella said...

Superbe fotografiile tale!
Mi sa facut asa un dor de ... tot! :((
Sa ai o zi luminoasa si cu inspiratie! <3

CARMEN said...

cata putitate razbate prin aceste fotografii! cata pace, cata liniste! Minunat, asa ar trebui sa ne fie viata, zi de zi 😊
Happy WW Daliana draga 🙂

Raluca Anghel said...

These pictures are so amazing! I love the National Village Museum, but through your eyes...it is just WOW!

ina02s said...

Superbe fotografii. Superba locatie. :) Numai bine!

DUTA said...

I visited there in 2011. A unique place, as are your photos of it!

Suzana said...

Ce frumos ai surprins acest loc!
Imi place linistea si seninatatea de aici.
E adevarat ca este un muzeu si sensurile lui poate ca difera de viata reala, dar si asa este bine.
Multumesc pentru privelisti, Daliana!
Happy WW!

Poteci de dor said...

Se transmite o stare aparte din aceste fotografii! E minunat totul şi mi-e dor de vremurile-n care şi prin stae se vedeau astea, nu doar la muzeu...

Anca Rucăreanu said...

L-am vizitat acum 3 ani. Tare vreau sa merg din nou! Mi-a plăcut foarte, foarte mult!

Oana M. said...

Ce mult imi place ca promovezi Romania prin fotografiile tale minunate. Fiecare coltisor surprins de tine este o adevarata reclama a tarii noastre. Nu am ajuns inca la muzeul din Bucuresti, desi mi-am dorit mult. Niciodata cand am ajuns in capitala nu am avut suficient timp pentru asta. Dar o voi face pe viitor, imi promit mie! Felicitari pentru fotografii si initiativa!

Adrian Ward said...

A wonderful look at a fantastic place.

Dana Codori said...

Mi s-a făcut pielea de găină! Ador tot ce este tradițional. Foarte frumoase fotografii. Minunate chiar! Jos pălăria pentru promovarea României.

Mirela-Carmen said...

Superbe imagini ai ales! Mi-ai facut o pofta sa vizitez Muzeul Satului!!! Iti vie sa crezi ca, desi locuiesc in Bucuresti de aproape 45 de ani, am fost la acest muzeu doar de 3 ori?

coco said...

de mult timp nu am ajuns acolo si imi doresc tare mult, frumoase fotografii!

Mona said...

Câtă lumină și frumusețe reiese e aceste poze! Minunate! Sper să ajung și eu să vizitez odată muzeul. O seară minunată să ai!

Elena Chedică Mateică said...

Nu știam de existența acestui muzeu, când ajung în București trebuie neapărat să-l vizitez și eu.
Mi-au plăcut enorm de mult pozele, sunt foarte frumoase și au o calitate foarte bună.

Catscue Cat Mom said...

Everything is so colorful and beautiful - looks like Spring in Romania is the place to be!

Bob Bushell said...

Wonderful, just wonderful.

Diana said...

Ca de obicei, fotografiile sunt excelente!
Asa mai vad si eu cum mai arata Muzeul Satului. :)
"Felix" e paznicul zonei! :)
Happy WW!

Cristi said...

Fain loc, superbe poze! :)

ANRAFERA said...

Me encanta estos típicos lugares lleno de tradición.
Preciosas fotografías.
Un abrazo...salud!
Ramón

copilarim said...

Cat de frumos si pitoresc!! Vreau si eu o casuta cu prispa... si o gradinuta asa frumoasa <3.
Minunata evadare am gasit in fotografiile acestea !
Happy sa ne fie ziua!
:)

NCSue said...

This looks like a fascinating place to visit.
Thanks for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2019/04/almost-time-for-mimosas.html

Catalina Coman said...

Ai surprins exact esenta muzeului, in pozele tale. Felicitari!

Claire's World said...

Beautiful photos and full of such great colours :) Thanks for linking up to The Wordless Wednesday Link Up.

Stewart M said...

What wonderful colours - although I do like that cat as well!

Cheers - Stewart M - Melbourne

Tom said...

...fabulous quilts of dresses, wonderful colors.

Linda said...

So colorful! Fun to see.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...